No niin, joulun ja uuden vuoden pitkät työpäivät ja pitkä työputki on nyt tehty ja nautitaan ansaituista vapaapäivistä. Itse asiassa olen aloittanut vapaat maanantaina ja mitä olen tehnyt....no ainakin löhönnyt ja hieman levännyt ja jonkin verran nukkunut. Aion jatkaa samaa linjaa, mutta jotakin tietysti pitäisi jo tehdäkin. Lähden ainakin katsomaan vanhempia ja jotain liikunnallistakin pitää tehdä. Villapaita on edistynyt jopa näin löhöilyn ohessa.

Kuten niin monet muutkin, myös minä halusin aloittaa tammikuussa terveellisemmän ruokavalion tai oikeastaan jonkun puhdistuskuurin. Tämä ehkä eniten siksi, että jouluna tuli jo huono olo siitä hirveästä lihansyönnistä. Olin varma, että suolitukos tulee... No ei tullut, mutta lihaa ei tee yhtään mieli.

1-IMG_0881-normal.jpg

Kuten aina olen hieman myöhässä kaikesta trendikkäästä ja löydän hienoja juttuja, kun muut ovat jo siirtyneet seuraavaan. En välitä siitä, vaan innostun sitten, kun sen aika on. Olen kyllä aikoja sitten lukenut ihmeellisestä avokadopastasta, mutta en ollut sitä vielä kokeillut. Nyt kun valtavassa terveellisyyden puuskassa ostin avokadoja, enkä enää tiennyt mihin niitä laitan, niin muistin tämän "ihmeruuan". Sitä sitten into piukassa rupesin tekemään ja mikä oli ensimmäinen reaktio... siis mitä, mikä tässä on sen kaiken hehkutuksen arvoista???? En siis todellakaan pitänyt sitä minään gourmetruokana ja päätin unohtaa koko hömpötyksen. Mutta nyt olen kuitenkin tehnyt sitä jo kolme kertaa sen jälkeen ja ihan vain siksi, kun se on niin älyttömän helppo ja nopea valmistaa. Luulen vähän, että olen jäänyt siihen koukkuun... Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei se nyt ihan niin ihmeellistä ole mitä annetaan ymmärtää.

Täällä sataa räntää taivaan täydeltä ja sitten onkin mukavaa, kun illalla pitäisi pakastua. Ihmiset katkovat luitaan ja ajellaan kolareita. Olisin ollut tyytyväinen, jos lopputalvikin olisi menty vesisateessa. En halua lunta, enkä pakkasta!

Kissat elävät leppoisaa elämää tällä hetkellä ja mami tarkkailee onko joku kipeänä ja miten ne syövät ja mikä on kakan koostumus ja kuinka usein käydään pisulla. Miten niin vainoharhainen....

Tuntuu että tili ei tule koskaan. Pankkitili on jotakuinkin nollilla ja olisi hirveä polte päästä laskuja maksamaan. Olis niin kiva saada tuo velkasumma pienemmäksi.