Nyt on ollut melko harmaata arkea viime päivät. Velkasummia ja tuloja olen käännellyt moneen suuntaan ja niin tekisi mieli laittaa kaikki rahat velkojen maksuun, mutta ei se ole järkevää. Nyt harmittaa sekin, kun olen lähdössä pienelle kaupunkilomalle joulukuussa. Toisaalta se tekee oikein hyvää, mutta toisaalta rahaa menee aika turhaan. Matkasta olen kuitenkin päättänyt nauttia täysin siemauksin, ilman shoppailua. Yritän vieläkin kerätä rohkeutta laittaa tänne näkyviin kaikki velkani, mutta se on jotenkin niin noloa. Kukaan ei varmaankaan tästä minua tunnista, mutta silti. Toisaalta se voisi olla ihan hyväksi, että ne laittaisin tänne, saisiko siitä tsemppiä niiden maksuun?

Kissat voivat suht hyvin, mutta minä stressaan virtsakivikissan takia aika kovin. Nyt sentään nukuin yön kokonaan ja ihan riittävästi. Töissäkään ei mitään uutta. Olen kuitenkin onnellinen, että työpaikka on ja pakko olla palkkaankin tyytyväinen, vaikka siitä aina rutistaankin. Lisien kanssa sillä tulisi oikein hyvin toimeen, jos ei olisi elänyt velaksi ja niitä nyt maksellaan pois.

Tuhlasin eilen villasukkalankaan. Olen kutonut joitakin joululahjoiksi ja nyt lahjoitan kasan kutomiani sukkia hyväntekeväisyyteen. Halusin vielä tehdä parit pinkit sukat matkaan. Huomenna on tapaaminen ystävien kanssa ja silloin tuhlaan ulkona syömiseen. Kauheata tuhlausta... Pitää kiristää rahahanoja taas.