Säästäjä lähti shoppailemaan. Oli kaikkea tarpeellista ostettavaa ja samalla tuli ostettua viikon ruuat. Nythän olen päättänyt, että viikon ruuat pitää saada 30 eurolla. Kahvi ja sitruunat ovat ehkä kalleimmat mitä tulee ostettua. Viikon ruuiksi olen ajatellut sosekeittoa, riisipuuroa, jauhelihakeittoa ja lihapataa. Mitäs muuta sitten... Kuudes maku on loistava kauppa mistä saa papuja, linssejä, pähkinöitä ja riisiä. Juurikin näitä kävin hakemassa. Ikeassa kävimme aamupalalla (2€) ja sieltä ostin kaksi lasipurkkia pavuille ja linsseille, yhden joululahjan, nuolijan ja munaleikkurin (tuikitärkeä keittiöväline).

Velkojen maksun ja kissan sairastelun lisäksi murheena on, että joudun muuttamaan viimeistään huhtikuussa. Olen jo hieman ajatellut asiaa ja yhtenä vaihtoehtona olen pyöritellyt asumisoikeusasuntoa. En tarvitse omaa osaketta, mutta olisi kiva saada asunto, jossa saisi asua niin kauan kuin haluaa. Ei olisi vuokranantajan armoilla siinä mielessä. Onkohan mitään mahdollisuutta saada edes 25 000€ lainaa sitä varten? Takaajat kyllä saisin. Toisaalta on kiva muuttaa, mutta jotenkin se kaikki ruljanssi hirvittää tässä vaiheessa. Saunakin olis kiva, kun sinne saisi kissojen vessan.

Tänään olen jo vähän paremmalla mielellä, kun eilen oli ihan maailmanlopun tunnelma. Kyllä ne asiat siitä lutviintuu. Loppuillan aion kutoa villasukkia ja katsoa Serranon perhettä.